کوویکس پاکستان کو جون تک 22.7 ملین ویکسین کی ڈوزز فراہم کرے گا,

0

اسلام آباد نیشنل کمانڈ اینڈ آپریشن سینٹر کا کہنا ہے کہ کوویکس پاکستان کو جون تک مجموعی طور پر 22.7 ملین ویکسین کی ڈوزز فراہم کرے گا، جس میں سے مارچ کے اختتام تک کورونا ویکسین کی 5.6ملین ڈوزز پاکستان پہنچیں گی۔

نیشنل کمانڈ اینڈ آپریشن سینٹر کی جانب سے بیان میں کہا ہے کہ کوویکس پاکستان کو ویکسین تین مراحل میں فراہم کرے گا ، پاکستان کو مارچ میں مجموعی طور پر 5.6 ملین ویکسین ملیں گی، پہلے ہفتے میں 2.8 ملین اور دوسرےہفتےمیں2.8ملین ڈوزز ملیں گے۔

این سی او سی کا کہنا ہے کہ کوویکس کی جانب سے مارچ کے اختتام تک کورونا ویکسین کی 5.6ملین ڈوززپاکستان پہنچیں گی اور جون کے اختتام تک 17.1 ملین ویکسین فراہم کی جائیں گی، کوویکس پاکستان کو جون تک مجموعی طور پر 22.7ملین ڈوززفراہم کرے گا۔

نیشنل کمانڈ اینڈ آپریشن سینٹر کے مطابق 60 سال سے زائد عمر کے شہریوں کی رجسٹریشن شروع ہوگئی، بزرگ شہری 1166 پر ایس ایم ایس کر کے رجسٹریشن کرائیں۔

خیال رہے یونیسف نے پاکستان کو فائزر کورونا ویکسین کی اسٹوریج کیلئے مفت کنٹینرز فراہم کر دیے ہیں ، ویکسین اسٹوریج کنٹینرز وسط مارچ تک پاکستان پہنچیں گے، جدید کنٹینرز میں فائزر کی کورونا ویکسین محفوظ کی جائے گی۔

وزارت صحت کے مطابق ویکسین کنٹینرز کورونا سےزیادہ متاثرہ 15 شہروں میں رکھے جائیں گے،فائزرکورونا ویکسین آئندہ 3ماہ کے دوران پاکستان آنے کا امکان ہے، کوویکس پاکستان کوفائزرویکسین کی لاکھوں خوراکیں فراہم کرے گا، پاکستان کوویکس رکن ہونے پر فائزر کورونا ویکسین لینے کاپابند ہے۔

تبصرے
Loading...